Retourbeleid

Retourbeleid

Retourbeleid

LET OP: WIJ BIEDEN GEEN GRATIS RETOURZENDINGEN AAN. DE KOSTEN VAN RETOURNEREN ZIJN ALTIJD VOOR DE KLANT.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, dat kan. Producten besteld kunnen in de meeste gevallen binnen 30 dagen na ontvangst worden geretourneerd, zolang je voldoet aan de voorwaarden.

Het product mag niet gebruikt zijn, moet in originele staat worden teruggestuurd en mag niet beschadigd zijn door de klant. Hygiëneproducten en ondergoed kunnen niet worden geretourneerd. Het pakket moet voorzien zijn van een Track & Trace-code en de retourkosten zijn altijd voor de klant, ongeacht de locatie. Wij behouden ons het recht voor om verzendkosten in rekening te brengen bij de klant. Ook moeten wij vooraf op de hoogte zijn van je retouraanvraag.

Als je niet aan deze voorwaarden voldoet, behouden wij ons het recht voor om je retour te weigeren.

Is je product beschadigd aangekomen? Maak dan direct een foto zodat je bewijs hebt dat de beschadiging niet door jou is veroorzaakt. We behouden ons het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als we vermoeden dat de artikelen buiten onze schuld zijn gebruikt of beschadigd.

Retourneren in 3 eenvoudige stappen:

Stap 1 – Neem contact met ons op
Als je je bestelling wilt retourneren, stuur ons dan een e-mail. Vermeld hierbij je ordernummer, de reden van de aanvraag, en stuur een foto van het product mee bij schade. Vermeld ook je voornaam, achternaam en adres. Na ontvangst van je bericht nemen wij contact met je op en sturen we je het juiste retouradres. Stuur het pakket nooit terug naar de afzender; je ontvangt van ons het correcte retouradres. Jij als klant bent verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending.

Stap 2 – Stuur je bestelling op
Verstuur het pakket samen met het retourformulier naar het opgegeven adres. Zorg ervoor dat je een Track & Trace-code gebruikt. Als verzender ben jij verantwoordelijk voor het pakket. Vergeet niet dat je het pakket binnen 14 dagen na je melding naar ons moet terugsturen.

Stap 3 – Verwerking van je retour
Na ontvangst van je retourzending beoordelen wij het product en verwerken wij je terugbetaling. Het bedrag wordt teruggestort via de betaalmethode die je bij je bestelling hebt gebruikt, tenzij anders overeengekomen. De verwerking van de terugbetaling gebeurt binnen 14 dagen.

Let op: De verzendkosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant. Dit heeft te maken met ons streven naar een zo duurzaam mogelijk verzendproces. Daarnaast heb je bij het plaatsen van je bestelling gebruikgemaakt van gratis verzending.

Aangezien ons magazijn gevestigd is in China, kunnen de retourkosten hoog oplopen. Neem gerust contact op met onze klantenservice om samen tot een passende oplossing te komen. Wij helpen je graag.

Wettelijk herroepingsrecht

De consument heeft een herroepingsrecht in overeenstemming met de volgende bepaling als de consument een natuurlijke persoon is die een juridische transactie aangaat voor doeleinden die niet overwegend verband houden met zijn of haar commerciële of beroepsactiviteit.